Інтернет-магазин меблів "Ermes" здійснює доставку замовлень по усій території України. Як здійснюється доставка?

  • ТОВ "Нова пошта" по тарифам перевізника
  • Самовивіз (деякі товари, можливо забрати в Харкові з офісу. Власний транспорт - час доставки узгоджується індивідуально)
  • Доставка по Харкову нашою машиною.

Для отримання вибраних товарів слід точно вказувати адресу, по якій необхідно здійснити доставку.

Вартість доставки залежить від:

  • розмірів виробу;
  • кількості замовленого товару;

  • Ваш вибір способу доставки;
  • Ваш вибір способу оплати.

Відправка замовлення здійснюється протягом  1-3 робочих днів з моменту отримання оплати/часткової оплати. Якщо обраного товару немає в наявності (чи товар під замовлення) терміни виготовлення і постачання озвучує менеджер інтернет-магазину. Ваше замовлення може бути відправлене:

- на відділення перевізника найближче до Вас (у разі відправки габаритних виробів, необхідно вказувати вантажне відділення)

- адресна доставка до під’їзду багатоповерхового будинку/воріт приватного будинку (уточнити про можливість підйому на поверх/занесення Ви можете у менеджера інтернет-магазину)

- доставка по Харкову (терміни і час постачання узгоджується з менеджером інтернет-магазину, вартість розраховується індивідуально)

У разі замовлень товарів різних виробників, вони можуть висилатися окремо і їх об'єднання неможливе. Вартість доставки розраховується виходячи з габаритних розмірів товару і вартості кур'єрської доставки.

Доставка здійснюється кур'єрською компанією, виключно в межах України. Ми інформуємо Вас про деталі доставки в день відправки, відправляючи електронний лист (смс - сповіщення, а також Viber, Whatssap) з детальною інформацією, такий як номер накладної і посилання на сайт кур'єрської компанії, де Ви можете перевірити статус Вашого відправлення.

Для зручності транспортування і зберігання від ушкоджень, меблі поставляються в розібраному виді в індивідуальній упаковці з гофрокартона. Інструкція по складанню і необхідна фурнітура в комплекті.

Відповідно до гарантії, що надається на товар, предмети меблів підлягають поверненню протягом14 днів після купівлі. Для того, щоб повернути товар, потрібне дотримання наступних умов :

Якщо товар був пошкоджений, а упаковка не пошкоджена, будь ласка, надішліть нам таку інформацію по електронній пошті, фотографії упаковки і ушкодження, і ми вживемо заходи для термінової заміни пошкоджених елементів.

Відмова від доставки в інших випадках, окрім очевидного ушкодження упаковки, особливо у разі замовлень, відправлених "післяплатою", може спричинити покладання на магазин витрат по доставці і поверненню товару. Замовлення може бути скасоване не пізніше, ніж до моменту відправки меблів магазином.

Усі товари, представлені в магазині, є абсолютно новими і перевіреними. На вироби може поширюватися гарантія виробника. Продавець зобов'язаний передати клієнтові продукцію без дефектів.

Доставка посилок і відповідальність перед клієнтами:

Будь ласка, обов'язково перевіряйте Ваші посилки у кур'єра!

Якщо сталася одна з наступних ситуацій, кур'єр зобов'язаний негайно написати заяву про ушкодження посилки, це необхідно для початку процедури розгляду претензії!

Переконайтеся, що упаковка не пошкоджена. Дуже важливо - якщо посилка яким-небудь чином пошкоджена, кур'єр повинен зафіксувати цей факт в протоколі рекламації(відмітити з детальним описом виду і міри ушкодження : розриви/вм'ятина, скільки см), це один з ключових аргументів при поданні скарги! Після розпаковування(також у кур'єра) необхідно перевірити вміст посилки, наприклад, якщо на стільниці немає сколов, якщо фасади не репнули, то в протокол необхідно внести відмітку про ушкодження вмісту посилки з детальним описом типу і міри ушкодження(вм'ятина / скол / зламання, скільки см).

Рекомендуємо фотографувати ушкодження, це одне з основних доказів провини кур'єра, що додається до протоколу рекламації! Скарга може бути подана у будь-якій формі, наприклад, по електронній пошті або поштою. Для полегшення процедури розгляду скарги рекомендується прикласти фотографії, що зображують проблему.

СПОСОБИ ОПЛАТИ

- Оплата по реквізитах (Зверніть увагу, що після того, як Ви зробили оплату, гроші поступають на наш рахунок не відразу, що може вплинути на терміни доставки Вашого замовлення) - Готівка. Оплата готівкою тільки для м. Харків, кур'єрові при отриманні товару або самовивезенням - Передоплата "Часткова передоплата+післяплата" Ви оплачуєте мінімальний аванс у розмірі 30% від суми замовлення, але не менше 100 грн, при отриманні покупець оплачує решту суми за товар, а також перевізнику - за послугу пересилки грошей (2%+ 20 грн).

Меблі по індивідуальних проектах виготовляються по передоплаті не менше 70% Розстрочка від УКРСИББАНК (Переваги оформлення кредиту в  UKRSIBBANK)

- Фіксована процентна ставка на увесь термін кредитування.

- Повне інформування про усі відсотки і комісії.

- Безкоштовне погашення кредитів в інтернет-банкінгу UKRSIB online, кіосках самообслуговування і банкоматах UKRSIBBANK з можливістю прийому готівки.)