Інтернет-магазин
меблів "Ermes" здійснює доставку замовлень по усій території України.
Як здійснюється доставка?
- ТОВ "Нова
пошта" по тарифам перевізника
- Самовивіз (деякі
товари, можливо забрати в Харкові з офісу. Власний транспорт - час доставки
узгоджується індивідуально)
- Доставка по
Харкову нашою машиною.
Для отримання
вибраних товарів слід точно вказувати адресу, по якій необхідно здійснити
доставку.
Вартість доставки
залежить від:
- розмірів виробу;
- кількості замовленого товару;
- Ваш вибір способу
доставки;
- Ваш вибір способу
оплати.
Відправка
замовлення здійснюється протягом 1-3
робочих днів з моменту отримання оплати/часткової оплати. Якщо обраного
товару немає в наявності (чи товар під замовлення) терміни виготовлення і
постачання озвучує менеджер інтернет-магазину. Ваше замовлення може бути
відправлене:
- на відділення перевізника
найближче до Вас (у разі відправки габаритних виробів, необхідно вказувати
вантажне відділення)
- адресна доставка
до під’їзду багатоповерхового будинку/воріт приватного будинку (уточнити про
можливість підйому на поверх/занесення Ви можете у менеджера інтернет-магазину)
- доставка по
Харкову (терміни і час постачання узгоджується з менеджером інтернет-магазину,
вартість розраховується індивідуально)
У разі замовлень
товарів різних виробників, вони можуть висилатися окремо і їх об'єднання
неможливе. Вартість доставки розраховується виходячи з габаритних розмірів
товару і вартості кур'єрської доставки.
Доставка
здійснюється кур'єрською компанією, виключно в межах України. Ми інформуємо Вас
про деталі доставки в день відправки, відправляючи електронний лист (смс -
сповіщення, а також Viber, Whatssap) з детальною інформацією, такий як номер
накладної і посилання на сайт кур'єрської компанії, де Ви можете перевірити
статус Вашого відправлення.
Для зручності
транспортування і зберігання від ушкоджень, меблі поставляються в розібраному
виді в індивідуальній упаковці з гофрокартона. Інструкція по складанню і
необхідна фурнітура в комплекті.
Відповідно до
гарантії, що надається на товар, предмети меблів підлягають поверненню протягом14 днів після купівлі. Для того, щоб повернути товар, потрібне дотримання
наступних умов :
Якщо товар був
пошкоджений, а упаковка не пошкоджена, будь ласка, надішліть нам таку
інформацію по електронній пошті, фотографії упаковки і ушкодження, і ми вживемо
заходи для термінової заміни пошкоджених елементів.
Відмова від
доставки в інших випадках, окрім очевидного ушкодження упаковки, особливо у
разі замовлень, відправлених "післяплатою", може спричинити
покладання на магазин витрат по доставці і поверненню товару. Замовлення може
бути скасоване не пізніше, ніж до моменту відправки меблів магазином.
Усі товари,
представлені в магазині, є абсолютно новими і перевіреними. На вироби може
поширюватися гарантія виробника. Продавець зобов'язаний передати клієнтові
продукцію без дефектів.
Доставка посилок і
відповідальність перед клієнтами:
Будь ласка,
обов'язково перевіряйте Ваші посилки у кур'єра!
Якщо сталася одна з
наступних ситуацій, кур'єр зобов'язаний негайно написати заяву про ушкодження
посилки, це необхідно для початку процедури розгляду претензії!
Переконайтеся, що упаковка не пошкоджена. Дуже
важливо - якщо посилка яким-небудь чином пошкоджена, кур'єр повинен зафіксувати
цей факт в протоколі рекламації(відмітити з детальним описом виду і міри
ушкодження : розриви/вм'ятина, скільки см), це один з ключових аргументів при
поданні скарги! Після розпаковування(також у кур'єра) необхідно перевірити
вміст посилки, наприклад, якщо на стільниці немає сколов, якщо фасади не репнули,
то в протокол необхідно внести відмітку про ушкодження вмісту посилки з
детальним описом типу і міри ушкодження(вм'ятина / скол / зламання, скільки см).
Рекомендуємо фотографувати ушкодження, це одне з основних доказів провини кур'єра, що
додається до протоколу рекламації! Скарга може бути подана у будь-якій формі,
наприклад, по електронній пошті або поштою. Для полегшення процедури розгляду
скарги рекомендується прикласти фотографії, що зображують проблему.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Оплата по реквізитах (Зверніть увагу, що після
того, як Ви зробили оплату, гроші поступають на наш рахунок не відразу, що може
вплинути на терміни доставки Вашого замовлення) - Готівка. Оплата готівкою тільки для м. Харків, кур'єрові
при отриманні товару або самовивезенням - Передоплата "Часткова
передоплата+післяплата"
Ви оплачуєте мінімальний аванс у розмірі 30% від суми замовлення, але не менше
100 грн, при отриманні покупець оплачує решту суми за товар, а також
перевізнику - за послугу пересилки грошей (2%+ 20 грн).
Меблі по індивідуальних проектах виготовляються по передоплаті не менше 70% Розстрочка від УКРСИББАНК (Переваги оформлення кредиту в UKRSIBBANK)
- Фіксована процентна ставка на увесь термін кредитування.
- Повне інформування про усі відсотки і комісії.
- Безкоштовне погашення кредитів в інтернет-банкінгу UKRSIB online, кіосках самообслуговування і банкоматах UKRSIBBANK з можливістю прийому готівки.)